Logowanie

id klienta

hasło


Nie możesz się zalogować?

Kontakt

ul. Św. Rocha 11/1
lok. 311 i 312
15-879 Białystok
tel. (85) 674 95 31
fax (85) 674 95 34

 

Kursy Walut

Aktualne kursy kupna i sprzedaży
Notowanie z dnia 2016-05-27
Kod Kupno Sprzedaż Zmiana
USD 3,9183 3,9975 Kursy walut strzałka 0.61%
EUR 4,3694 4,4576 Kursy walut strzałka 0.62%
CHF 4,0350 4,0350 Kursy walut strzałka 0.40%
GBP 5,8788 5,8788 Kursy walut strzałka 0.20%

Ksiegi Handlowe:

Prowadzenie ksiąg handlowych jest zajęciem trudnym i złożonym. Jest to związane z możliwością różnej interpretacji przepisów prawnych, jak również częstymi zmianami w regulacjach. Powierzając nam księgi handlowe zyskują Państwo spokój oraz bezpieczeństwo finansowe firmy.


01. Weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentów księgowych;

02. Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach i dziennikach;

03. Ewidencja środków trwałych - amortyzacja;

04. Sporządzanie zestawień obrotów i sald;

05. Sporządzanie bilansu i sprawozdania na koniec roku obrachunkowego, w/g życzenia miesięcznie;

06. Sporzadzanie dokumentów płatniczych (przelewy, dowody wpłaty);

07. Wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego i rachunkowości;

 

Podatkowa ksiazka rozchodów i przychodów:

Książka rozchodów i przychodów przeznaczona jest głównie dla osób fizycznych, które prowadzą własną działalność gospodarczą. Ten sposób opodatkowania jest odpowiedni również dla m.in. spółek partnerskich czy jawnych. W ramach naszych kompetencji oferujemy Państwu szeroki wybór usług z zakresu prowadzenia podatkowej księgi rozchodów i przychodów.

01. Weryfikacja pod wzgledem rachunkowym dokumentów ksiegowych;

02. Ewidencjonowanie zdarzen gospodarczych w Podatkowej Ksiedze Przychodów i Rozchodów;

03. Ewidencja srodków trwalych - amortyzacja;

04. Ewidencja wyposazenia;

05. Dokumenty rejestrujace firme w Urzedzie Skarbowym (NIP, Oswiadczenie o wyborze formy opodatkowania);

06. Sporzadzanie dokumentów platniczych (przelewy, dowody wplaty);

07. Wyjasnienia dla zainteresowanych dotyczace poprawnosci sporzadzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego;

08. Roczne rozliczenia podatku dochodowego;

 

Ryczałt ewidencjonawany:

Opodatkowanie w formie ryczałtu ewidencjonowanego wydaje się najprostszym rozwiązaniem. Jednakże mnogość przepisów i niejednoznaczność ich interpretacji mogą skutkować poważnymi błędami, dlatego zachęcamy do skorzystania z usług profesjonalnego biura. Posiadamy wieloletnie doświadczenie oraz wiedzę z zakresu ryczałtu ewidencjonowanego.

01. Weryfikacja pod wzgledem rachunkowym dokumentów ksiegowych;

02. Ewidencjonowanie zdarzen gospodarczych;

03. Ewidencja wykazu srodków trwalych;

04. Wyliczenia naleznego podatku za miesiace rozliczeniowe;

05. Sporzadzanie dokumentów platniczych (przelewy, dowody wplaty);

06. Wyjasnienia dla zainteresowanych dotyczace poprawnosci sporzadzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego;

07. Roczne rozliczenia podatku dochodowego;

 

Ewidencja VAT :

Szczegółowa ewidencja VAT jest niezwykle ważna w niemal każdym przedsiębiorstwie. Na podstawie wysokości tego wskaźnika szacuje się należny podatek. Jakikolwiek błąd w ewidencji VAT może skutkować poważnymi konsekwencjami, dlatego zaufaj naszej wiedzy. Gwarantujemy rzetelną i fachową obsługę.


01. Dokumenty rejestrujące firmę w Urzędzie Skarbowym;

02. Weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentów księgowych;

03. Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w Rejestrze Zakupów i Sprzedaży;

04. Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT-7 i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego;

05. Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy, dowody wpłaty);

06. Wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego;

 

Obsługa kadrowo-płacowa :

Powierzenie obsługi kadrowo-płacowej zewnętrznej firmie to oszczędność nie tylko Państwa finansów, ale także czasu. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ to nasze biuro rachunkowe zajmuje się wszystkimi rozliczeniami pracowniczymi bądź sporządzaniem umów i dokumentów. Zapraszamy do zapoznania się z szczegółową ofertą.

01. Prowadzenie ewidencji pracowników (kartoteka wynagrodzeń, kartoteka podatkowa, kartoteka zasiłkowa, kartoteka urlopowa);

02. Na życzenie sporządzanie dokumentów podstawowych (umowa o pracę, umowa-zlecenie, wypowiedzenia umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o wynagrodzeniu);

03. Sporządzanie deklaracji podatkowych i informacji o wynagrodzeniach i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego oraz dla pracowników;

04. Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy podatków od wynagrodzeń);

05. Sporządzanie deklaracji i raportów (DRA, RNA, RCX, RSA, RZA) oraz przekazywanie ich do poszczególnych oddziałów ZUS za potwierdzeniem bądź drogą elektroniczną - czynności wykonywane są przy użyciu oprogramowania Płatnik i Płatnik - Przekaz Elektroniczny;

06. Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy składek);

07. Sporządzanie zaświadczeń pracodawcy o wysokości wynagrodzeń dla celów ustalenia zasiłków (chorobowego, macierzyńskiego, wychowawczego);

08. Sporządzanie informacji RMUA dla wszystkich pracowników;

 

Usługi dodatkowe :

Stale poszerzamy zakres naszej oferty, by jak najskuteczniej służyć Państwu pomocą. Chcemy odciążyć Państwa od codziennych, zawodowych obowiązków, dlatego nasza działalność obejmuje także wiele, innych aspektów posiadania firmy. Zajmujemy się m.in. świadczeniem różnorodnych porad i konsultacji, które ułatwią prowadzenie działalności gospodarczej.

01. Porady i konsultacje osobom fizycznym i prawnym;

02. Reprezentacja przed Urzędami przez Biuro w zakresie czynności objętych umową;

03. Załatwianie zaświadczeń o niezaleganiu w ZUS i Urzędzie Skarbowym;

04. Sporządzanie rocznych zeznań dotyczących dochodów uzyskanych w kraju i za granicą;

05. Konsultacje w zakresie funkcjonowania podmiotów gospodarczych na naszym rynku;

06. Pomoc w sporządzaniu umów cywilno-prawnych i innych dokumentów w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

07. Pomoc przy zakładaniu jednoosobowej działalności gospodarczej, spółek cywilnych, spółek z o.o., przekształceniach, likwidacji;

08. Pomoc w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.

 

Biuro Rachunkowe RachMix
ul. Św. Rocha 11/1 lok. 311, 312, 15-879 Białystok